شرکت صبا تجارت مطمئن فعالیت خود را از سال ۱۳۹۴ با هدف توزیع و خدمات پس از فروش مواد اولیه و تجهیزات دندانپزشکی با تمرکز ویژه بر محصولات دندانپزشکی دیجیتال  شامل(DIGITAL DENTISTRY) سیستم های اسکنر داخل دهانی (INTRA ORAL SCANNER) ، سیستم های تجهیزات ساخت و تولید دندانپزشکی کدکم (CAD/CAM) ٬ لیزر (LASER) و سیستم های ایمپلنت دندانپزشکی (DENTAL IMPLANT SYSTEM) آغاز نموده است. این شرکت از بدو تاسیس با بهره گیری از استاندارد ها و با پشتوانه تیم متشکل از متخصصین با تجربه سعی خواهد نمود بهترین محصولات و خدمات را به جامعه دندانپزشکان معرفی کند. همچنین از ابتدای فعالیت خود، با اتکا به دانش، تخصص و تجربه کارشناسان خود، با برگزاری دوره های آموزشی و تبلیغاتی و سمپوزیوم های علمی، سعی کرده است جایگاه محصولات خود را به عنوان یکی از بهترین و پرمصرف ترین کالا ها در کارنامه خود به ثبت برساند.
 
این شرکت جهت تکمیل کادرمنابع انسانی خود در حوزه های فروش، تیم پشتیبانی فنی و علمی اقدام به استخدام فارغ التحصیلان و همچنین کارآموزان دانشگاه های برتر کشور می نماید.
 
از افراد مشتاق، فعال و علاقمند به کار گروهی دعوت میشود تا رزومه خود را از طریق تلگرام یا واتساپ به شماره 09352382943 ارسال نمایند.
توجه: انتشار فرصت­­های شغلی صرفاً جهت تسهيل و آگاه­­سازی دانش‌آموختگان بوده و جامعه دانش‌آموختگان دانشگاه صنعتی امیرکبیر مسئولیتی در قبال انتشار آگهی­­های استخدامی ندارد.

تبلیغات