جلسه شورای مرکزی جامعه دانش‌آموختگان با حضور اکثریت اعضاء در تاریخ ۲۰ دی ماه ۱۴۰۰ برگزار شد. در این جلسه دبیر جامعه گزارشی از تلاش‌های خود در راستای اجرای مصوبات شورای مرکزی ارائه کرد. ایشان با اشاره به شرایط کرونایی که کاهش فعالیت‌ها را موجب شده، اقدامات انجام شده را متناسب با شرایط موجود و سطح همکاری اعضاء معرفی کرد و با یادآوری ضرورت همراهی همه اعضاء، بار دیگر استعفاء خود را ارائه نمود.
سپس برخی از اعضای شورای مرکزی و بازرسان جامعه به بیان نقطه‌ نظرات خود در باره سطح فعالیت‌های جامعه پرداختند و نهایتا اعضای شورای مرکزی ضمن تشکر از آقای مهندس امانپور، با استعفای ایشان از سمت دبیر جامعه موافقت نمودند.
در ادامه نشست و به پیشنهاد برخی از اعضای شورا، اعضای شورای مرکزی آقای مهندس مجتبی‌ نوریان را به عنوان دبیر جامعه دانش‌آموختگان دانشگاه صنعتی امیرکبیر انتخاب نمودند. آقای مجتبی نوریان از دانش‌آموختگان دانشکده مهندسی برق دانشگاه است که پیش از این علاوه بر سال ها فعالیت در بخش خصوصی صنعت، مسئولیت‌هایی در دانشگاه نیز داشته است. همچنین ایشان به مدت پنج ‌سال مدیر عامل و عضو هیئت‌ مدیره بنیاد دانشگاه امیرکبیر بوده است. آقای مهندس نوریان ضمن تشکر از اعتماد اعضای محترم شورا و با اشاره به جایگاه بالقوه جامعه دانش‌آموختگان‌ در تحقق اهداف دانشگاه و پاسخ به نیازهای دانش‌آموختگان، پذیرش هرگونه مسئولیت برای پیشبرد امور دانشگاه را یک افتخار دانست و تأکید کرد ما به عنوان فرزندان پلی ‌تکنیک ‌تهران وظیفه داریم توانمندی‌های خود را برای اعتلای نام دانشگاه و تحقق اهداف آن بکار گیریم. ایشان ابراز امیدواری کرد با همراهی و حمایت اعضای جامعه و مسئولین دانشگاه، بتواند خدمات مؤثر و شایسته‌ای را ارائه نماید.
اعضای شورای مرکزی برای آقای مهندس نوریان آرزوی موفقیت در انجام وظایف خود و پیشبرد مأموریت جامعه نمودند.
طبق اساسنامه جامعه، اعضای هیئت‌ مدیره به پیشنهاد دبیر و تصویب شورای مرکزی انتخاب می‌شوند. دبیر جدید جامعه با تأکید بر احترام به رأی قبلی شورا در انتخاب اعضای فعلی هیئت‌ مدیره، پیشنهاد ابقاء ایشان غیر از افرادی که بنا به گزارشات ارائه شده امکان حضور در جلسات را ندارند را ارائه نمود و تصریح کرد بدون معرفی نفرات پیشنهادی، هریک از اعضاء که تمایل به عضویت در هیأت‌مدیره و آمادگی کامل برای ایفاء نقش دارند خود را نامزد نمایند که شورا ضمن موافقت با پیشنهاد ایشان و ابقاء آقایان دکتر شاکری، دکتر رازفر، مهندس فنایی، مهندس واقف زاده و مهندس لطفی  (اعضاء هیأت‌مدیره فعلی)، ضمن تشکر از آقایان مهندس پارسا، دکتر صمدی و دکتر معظمی که مدتی عهده‌دار عضویت در هیأت‌مدیره جامعه بوده‌اند، سرکار خانم احتشام‌حسینی و آقایان مهندس سعیدی‌کیا و مهندس صالحی را به عنوان اعضاء جدید هیئت مدیره انتخاب نمودند.
در این نشست همچنین با توجه به در پیش بودن انتخابات شورای مرکزی، اعضای کمیته اجرایی انتخابات را تعیین نمودند. بر اساس این مصوبه، آقایان مهندس گل سرخی، دکتر فتحی، دکتر رضایی، دکتر صبایی و دکتر عامری به عنوان اعضای کمیته اجرایی انتخابات شورای مرکزی جامعه انتخاب شدند و مقرر گردید طبق برنامه پیش‌بینی شده، انتخابات در تاریخ پنجم اسفندماه که مصادف با روز مهندس است برگزار گردد.

تبلیغات